Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Szanowni Rodzice,

Zachęcamy do składania deklaracji i wpłat na fundusz Rady Rodziców.

Co jest finansowane?

  • coroczna wycieczka na Dzień Dziecka,
  • bal noworoczny,
  • wsparcie Świętego Mikołaja,
  • koncerty,
  • teatrzyk,
  • prezenty na rozpoczęcie przedszkola ( Grupa I) i zakończenie edukacji przedszkolnej ( IV Grupa),
  • wiele drobnych wspierających nasze Przedszkole rzeczy, m.in. kamizelki odblaskowe, stroje na przedstawienia, 

Pamiętajcie, że 15% wpłat pochodzących z danej grupy, jest przeznaczane do wyłącznej dyspozycji nauczyciela z tej grupy – z tych środków są finansowane np. pomoce naukowe, wyjścia na lody itd.

Jak odbywają się zbiórki?

  1. Raz w miesiącu pojawiamy się w przedszkolu – informacje o zbiórkach wywieszamy z kilkudniowym wyprzedzeniem.
  2. wpłaty można wrzucać w zaklejonej kopercie (koniecznie z nazwiskiem dziecka) do brązowej skrzynki obok telefonu przy wejściu.

Wszystkie wpłaty są potwierdzane KP, które są wkładane do szafek dzieci w szatni (raz w miesiącu).